sâmbătă, 6 decembrie 2008

Si a venit Mos Nicolae si anul acesta!

Si a venit Mos Nicolae si anul acesta!
De ceva timp, la orice sarbatoare, ma gandesc cum va reactiona Iulia. De ziua mea ma gandeam anul asta cum va fi Iulia anul viitor? Cum va arata, cum se va bucura, oare va stii sa imi spuna LMA? Oare va merge in picioruse, oare va stii sa ofere o floare?
Ma gandesc la ziua ei, cand va face 1 an, oare va stii sa sufle in lumanare?
De Paste la fel, ma uitam la ea cat e de mica, inchideam ochii si incercam sa mi-o imaginez fix anul viitor.
Invitabil anul acesta, de Mos N, cand i'am pus cadourile in pantofiori, m'am gandit ca nu stie nimic din ce incercam noi sa facem, de cadou si de surpriza. Ma gandesc cum va fi urmatorul Mos N. din viata noastra.
Aseara am deschis cadourile inainte de culcare. Au fost trei pachetele - de la parinti si de la bunici.
E mica, mica inca. Le-am deschis pe toate una dupa alta si asta cred ca a bulversat-o. Oscila intre una si cealalta. Nu mai stia la ce sa se uite, le-ar fi strans pe toate in jurul ei.
A fost o perioada tare preocupata de ele, dar s-a plictisit si cel mai drag lucru i-a fost tot biberonul de noapte buna.

Ma gandesc de pe acum, cum va fi de Craciun? Dar anul viitor? Va realiza cine este Mos Craciun?
Vreau sa ma intreb acum si sa reusesc sa imi aulng din minte obsedanta curiozitate referitoare la viitor. Vreau sa traiesc momentul. 'In viitor' e si asa prea aproape, adesea imi e dor de 'acum'.

Niciun comentariu: