marți, 23 iunie 2009

Poezii in casuta noua

Primul post in "casuta" noua!
Multumesc Lala si piticilor ei care i-au lasat timpul disponibil pentru a face asa lucruri frumoase!

La cererea audientei pun textele poeziilor de care va vorbeam mai jos:

Catelus cu parul cret
Catelus cu parul cret
Fura rata din cotet.
El se jura ca nu fura
Si l-am prins cu rata-n gura.

Pisicuta
Pisicuta pis, pis, pis
Te-am visat azi noapte-n vis
Te spalai, te pieptanai,
Funda rosie-ti puneai.
De frumoasa ce erai,
mai frumoasa te faceai!

Tica, tica
Tica, tica, tica,
M-a certat mamica,
C-a mincat pisica
Toata mancarica.
Si-am plecat la scoala
Cu burtica goala.

Si acum cantecelul - poezie

Muc cel Mic
Muc, Muc, micuţule Muc,
Hai la joacă nu sta cuc!
Casa ta e mare, mare,
Capul tău pereche n-are
Uriaş ca un ceaun,
Muc, piticul nostru bun.

5 comentarii:

Anne spunea...

Imi amintesc si eu cu drag de aceste poezii..de vremea copilariei.Sunt frumoase!

Unknown spunea...

Eiiii dar acest nou look este intr-un mare fel.
Sa va bucurati de el domnita:))
Talentata doamna Lala, Bravo!!!

Unknown spunea...

Sa va fie de bine cu noul look si sa va bucurati de el!

alina spunea...

Wow, m-am minunat de Iulia ta mică, super memorie și super vorbăreață, să-ți trăiască scumpetea! :)

Mama Iuliei spunea...

@Anne si eu parca retraiesc copilaria cu ea, cu joculete, cantecele...etc

@Gabriella talentata doamna noastra! Multumim de compliment, suntem euforice cu noua casutza.

@Silviutza saru'manaaa!

@Alina multumesc la fel si voua. Eu mi-am dorit mult fetitza, si de cateva luni, de cand v'am descoperit, ma tot gandesc ca asta ar fi idealul si pt noi Iulia x3. Numai curajul ne lipseste :))
Va pupam!