marți, 8 iulie 2008

Scriu in eter

Uite'ma scriind in propriul meu blog.
De ce blog?
Dar ceilalti de ce?

Cine stie oare ca am un "blog" vechi din perioada copilariei pe care il mai tin si azi updatat la viatza mea actuala? Prietenii, familia, nimeni nu ar banui.

De ce am ales oare sa scriu aici? Scriu pentru mine si pentrul farmecul de "a scrie in eter". Am senzatia ca inalt spre cer un zmeu pe care imi semnez numele, imi declar dragostea, dar pe care nimeni nu va citii, niciodata. Minunat sa scrii ganduri, aspiratii si trairi din spatele unui monitor...pt "nimeni" sau pentru a obtine "nimic".

Friovla postura din care imi incep acest jurnal. Intr'o zi de marti (care mie'mi poarta noroc cu caru') de pe terasa unei case de munte, cu laptopul in poala, tocmai ridicata de pe sezlongul asezat ostentativ spre soare. Am citit aseara "Pe tocuri" si mi'am dat seama ca sub aceeasi forma (capitole scurte, intitulate, fara o sesizabla legatura intre ele) imi scriu si eu de aproape 20 de ani gandurile. Sunt in trend...si cand te gandesti ca nu l'am prins...ci l'am anticipat!!! Ma pufneste rasul. "Trendul" fie el in orice domeniu nu a reprezentat niciodata telul spre care sa ma indrept.

Nu as putea scrie multe pagini despre mine. 29 de capitole a cate (aproximativ) 365 de zile pana acum, dintre care cateva capitole copilarie minunata - legata de persoane dragi si speciale fiecare in parte poate nu prin ce sunt ci prin aportul adus la ceea ce sunt eu acum, cateva capiole cu ani buni de scoala, un capitol cu "burta" si jumatate de capitol pentru moment pe care l'as intitula cat mai real "Sunt MAMA".
Nu sunt Andreea Marin, Ileana Lazariuc sau mai stiu eu care vedeta ca sa reprezinte "stirea" un moment de senzatie, dar pentru copilul meu, joc un rol la fel de important pe cat il joaca dumnealor ca mame.

As putea scrie pagini intregi, as putea "umple eterul" la acest capitol, nu mi'ar ajunge capitolele care mi'au ramas sa povestesc fiecare traie sau fiecare gand pe care'l am ca mama. Si daca as face'o, stiu sigur ca mi'ar ramane lucruri neimpartasite.

Mai trag o portie de soare dupa intro si ma pregatesc sa'mi intiulez primul caitol aici (cap 29)

Niciun comentariu: